Saturday 18 June 2011

Ia adaLAh HarI-haRI saYa...





tiap hari adalah impian bagi saya 
tiap hari adalah harapan baru bagi saya
tiap hari adalah azam baru bagi saya
tiap hari adalah kegembiraan bagi saya 
tiap hari adalah matlamat bagi saya 

saya gembira dengan hidup saya 
saya bahagia dengan persekitaran saya
saya ceria dengan situasi saya
saya berbangga dengan keadaan saya

awak menggembirakan hidup saya 
awak membahagiakan persekitaran saya 
awak menceriakan situasi saya 
awak membanggakan saya 

tiap hari saya berniat
tiap hari saya meminta hajat
tiap hari saya berdoa
tiap hari saya impikan ia...

saya impikan kehidupan yang tenang
saya impikan kebahagiaan yang abadi
saya impikan kejayaan yang hakiki
saya impikan kesenangan yang halal
saya impikan kemewahan kasih sayang

hanya daripada mereka yang ikhlas... 
mereka sebagai kawan saya
mereka yang halal bagi saya 
iaitu keluarga besar saya..
dan
daripada si dia yang amat menyintai saya 
iaitu mirmo untuk dunia dan akhirat saya 


terima kasih mirmO..
saya amat merindui awak...
saya amat menyayangi awak ...


YA ALLAH,,
JIKA DIA MILIKKU,SATUKANLAH HATI KAMI,, 
YA ALLAH,,JIKA HATIKU MILIKNYA,
DEKATKAN HATIKU KPDNYA SMPAI AKHIR HAYATKU,, 
YA ALLAH,,JIKA TELAH TERTULIS DIA BUKAN MILIKKU,,
JAUHKAN KAMI DGN CARA PLING HALUS 
AGAR KAMI DAPAT MNERIMA TAKDIR INI DENGAN TERBUKA...
YA ALLAH,,JIKA TELAH TERTULIS DIA JODOHKU,
AKU BERSYUKUR DAN RELA MENJADI PENDAMPINGNYA UNTUK SEUMUR HDUPKU KERANA AKU AMAT MENYAYANGINYA..
ALHAMDULILLAH UNTUK ATURAN INDAH INI 
 IKATLAH KAMI DENGAN JODOHMU, 
SATUKANLAH KAMI DENGAN HBUNGAN HALAL DARI MU 
 YA ALLAH,,
KUATKANLAH DUA HATI KECIL HAMBA MU YANG LEMAH INI...
AMIN YA RABBI


 tiraMISSu MIrm0  ^_^







No comments:

Post a Comment