Wednesday 6 July 2011

sayEr tiDak kuAt harI niE....sangat2 ..=(




sayEr x kuat hariE niE...
kawan2 mula blik mEninggalkan kota Sarang sEmut ,
kotA saranG sEmut yg kamI diami sElama 3 tahUn niE..
siyEs,,mmg x kuat...
sEoRanG dEmi sEorang mEninggaLkan istaNa pEtak 4 nie..
umah 3-4,,universiti sultan zainal abidin,kampus gong badak..






byE-bYE uniVErsiTi sultan zainal abiDIn kampUs gong badak... 




fiRst anD foremost,,yg pling jaoH,,barizah ke sabah...
 zah,,maaf kan kalo adEr trase hati kEw ,,ape2 ker ek..
moga awk brjaya dalam hdup awak..
impian wk..forensic..kejarlah zah...itu impian awk...
moga awk berjaya..dan sy pasti,,awk akn berjaya..insyaALLAH
and thEn..

first,,mah..
Mah,,seorang yang pEndiam tp blE dye wat lawak,,
kmi serumah golEk2 ngilai..
dEngan lawak SElamba dye...
waaaa,..jupg,,x mkan ikan blis mah da r...



second,,hajar..
jar,,my best friend,,maafkan tiEy erk kalo adEr tIEy wat slah silap..
trima kaseh tuk 3 thun nIE,,,(sgt sedeyh tyme menaip neyh)
ingt ag,,tyme aja tEman tiEy kat steSEn bas jam 2 pagI tyme mOk keNo operaTe...
trima kaseh aja...



third,,angoh..
angoh as my first rumet...tyme guruh kilat,,petir ,,kita x leyh titoE,,
duk cokoh dua owang smbil ttup tlinga,,..
(sambil mulut duk baca abEs ayat..)
angoh mmg terbukti r kerajinan anda...awok mmg budak rajin ngoh..
ngoh,,trima kasih untuk sgla2 nyer 3 thun nie..
trima kseh bnyk2 deyh..=(



fourth,,naa dgn mona
naa: hahahhahaha..budok pling bnyok kecek dalam umah  ...
naa,,mung jgn duk kelik tu,,duk ngilai ko tok mung jah erk..hahahhaha...
aku mitok maaf r kalo ado wat salh ngan mu deyh..
mona:kebanggaan rkyat sarawk sbb abilty kecek kelate dye mmg bgus..
gud progression mona..mona,,smpai kat srawak,,kirim slam kat pak jabit edisi srawak k...
haaaa..ingt dop kte punye plan..
sya bkk kdai kek sarwk,,awk bkk kdai buoh hulu..hahahahhahha...


dan akn diikuti olEh kaka,
 nie,,pmain bola import from dungun brazil..
ka,,aku bnyok kecek ngan mung owp..mu powm layang aku ekpowm,,naik angin r aku..hahhhha
dengar aku bercerita owp..hahhhahahah..aku akn windu mung kaa...=(..
maaf deyh kalo dao silap salah deyh..



pastu uzma (my rumet)
wheeeeeeee,,mi,,aku mintx maaf kat ang,,sthun aku duk ngan ang..
ang bnyk dgr crita dan msalah hdup aku..dgr aku teriok..(wlaopon aku teriok adalah sgt2 hudoh)
tobat aku akn windu ang mi..=(



pastu jiha... 
jiha,,,tiey mintx maaf kalo ader wat silap slah kat jiha..
pastu tiey suka kidnap sandal jiha kalo tiey nk kuar..
jiha,,maafkan kalo ader silap salah erk..moga jiha bhgia sokmo deyh..
hahahhahha...


dan tiEy last sEkali pulang (jumaat@8/7/2011)...
baLek naik sanG wiRA mIrmo Tiey....



bilA tymE salam tuE..
tyme nk pEluk cium tuE,,
hukhuhuhukhukhukhuk



sangat2yang tersangat2 sedeYh...
sEbak yanG teraMAt..
kawan2,,kalo tiEy adER uaT salaH,,maafkanlaH Erk..


baGi kawan2 kat umaH atas,,
tiEy pown akn mErindui kamOO...

kpd fit: fit,,trima ksih atas sgla2 nyer,..
trima ksih ats sgla2 nyer..
ingt dop tyme kta jd pramEdic dalam event FUHA,,
pramedics diraja,,mkann dgn geng2 dato'..huargh2
sertai conference tu,,meeting niE..,,
.ingt dop,tyme kta ke KL ???,
aku tidoq buas dalam bas,,cian ang kan...??
hahahahha...

kpd kak tEah: hahahhahahha...
nmpaknyEr x leyh nk dEngaR kak tEah ngilai jup g owp...
tiEy akn wiNdu ..=(


kpd abby: my rumet msa sEm 3 & 4,,
nmpaknya sya x leyh dEngar awak bErcerita smpai sya tErtitoE owp...


kpd fiZa:sya akN mErinDUi gurauan dan JEnaka anda kak pIja..
kpd mAi : waaaaaaaaaaaaaaaa..=(
waaaaa..mai,,kta da x kan kerja sma ag owp...
dlu,tyme seM 1,, kalo tiEy muntah basUH BO pt,,
mai r hop amEk alih dEngan pEnuh rsa yakIN dan tggjwB..
triima kasIH mai..,..huhuhuh

kpd cEk cIk :pahniE payoH da r nok dgR cEk CIK ngEpek owp..

kpD ain : akU mintx maaf kalO mu aDEr traSe haTI dgn akU dEyh...
aku sayang mu...jga dri moLEk2..
adEr msa,,mu g r umah akU dEyh...

kpD sara: susah plak R nak dgR sara ngIlai pah niE...
suara sara mmg gEmErsik sarah..

gEng2 umah atas belah kanan...


kPD ika : tEnkiYu sbb jD kwan SyER..
sayER sayang dRi anda...hukhukhuikhik...

ETon :Eton merangkaP aJK gRooming kElas dlu..,,
aku mintax maaF ton kalo aku adEr buat silap ERk..


aness : haaaaaa...aku sopmo bekeng ngan mung owp..dlu r ..
tyme sem2 awl..tp msa sem2 tggi niE,,aku baek doh r ...
hhahahhahahah..aness,,aku mintax maaf deyh..blajar molek2...
aku pasti akn windu mu...tobat aku akan windu mu...=(
..windu nk ngepek ker mung...hahahhahahaa

nuZie: aku mintax maaf kalo ader trkasar bhasa,,trsilap kata deyh..
moga bErjaya dunia akhrat deyh...

ainil: aku powm mintax kt mu klo ader silap salah 
,,..blajar molek2 lah ..dop ingt nk pEsan kat blako td..
kalo NIKOH,,panggil tiEY deyh...hahhahahah..kalo adEr rZki ,,
ku akn smpai di mjlis2 kowang...=)



achik:merangkap partner prktikal sEm 6..
cik,,puak2 niE kata mu bg mnyk mati bunuh..hahahhaha...(mnyak dagu)
gElepar aku sukE...achik..hnya kita yg mEngetahui..cik,,semoga bErjya dgn myk terbabit,,hakahakahakahakahak...nuty ader piTih,,kta bli branDEd punya lak...
bru adEr classs...hahahhahahha...



gENG2 umah sEwa...

ieqa: yang,,i lebiu yang..gud luck erk..
klo ader silap dan salah tu,,i mintx maaf Erk..
nuty u nk kawEn,,u msti kEna jEmput i taw...
kirim salam kat iman muncit u tuE..

Eja: trima kasiH atas smua pERtolongan anDA,,
masa tiEy kna g hOspital,,ktE sma2 pontEng kElas..
maaf Eja ERk...

nona: mu powm..aku mintx maaf..
aku pErnah gak nyusaH kat mung msa mu tman aku g hspital gak...
trimas kasES saem..non,,smoga mu berjaya dalm hidup mu...

areniz: mintax maaf klo ader tErkasar bhasa ,,tersilap kata...



lai: maafkan jika tiEy ader mengguriskan ...
lai,,ckup2 r melebamkan dri sEndri yer pasniE,..
jgn biarkan LEbam mengusai kulit andA 
akibat penangan taekwando tu..haishhhh..

dan last sekali,,,luqman...
wEyh saEm,,kalo aku adEr wat salah ngan mung,,
maafkan Erk..mung bElajar mOlEk deyh...kmi dah LEpas,,
nunty mung pulop...kmi tau,,mung bulEyh jE,,tpi teknikal ErroR jEr ckit...
goOd luck dEyh....


 INSYAALLAH ,,KEJAYAAN MILIK KITA SEMUA


x dop da r TEka -teKI
x dop da r pasar malam hariE selaSa dgn khaMIS
x dop dah r warung pak jabIT kt hsnZ
x dop da r sembhyang terawIH kat msjiD kusza..
(ingt ag dlu,,berlaRi2 Lepas smyanG maghRib sbb kna TGGal kaT bas)
x dop semua da..sangat2 sedeyh...=(
tiEY akan windu kalian seMua..
menangis ktika mEng-updaTE blog niE
=(



niE aDer laGU tEman..laGU niE bESt sgT..aDEr masa,,
layan R erk laGU niE..



Pertama kali kita berjumpa,
Tidak kepastiannya ternyata,
Diriku dipenuhi soalan,
Ku tiada teman..
Aku terlihat insan yang keliru,
Air yang deras mencermin wajahku,
Engkau menjelma memberi harapan,
Menghulur tangan…

Sempena hari mulia Ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

Detik masa kini kedengaran,
Aku mengucap selamat jalan,
Kepada teman yang sering menghibur dengan gurauan…
 
Bagaikan anak yang baru dilahir,
Titisan mata pun mulam mengalir,
Di simpang jalan kita menyebut kata terakhir…
Whoaaa.....hoaaaa...

Sempena hari mulia ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

Ku hargai semua yang terjadi,
Memang nyata dirimu takkan ada pengganti,
Semoga kita dapat  bertemu semula,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa
Di hatiku…..

Sempena hari mulia ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan….

Ku hargai semua yang terjadi,
Memang nyata dirimu takkan ada pengganti,
Semoga kita dapat  bertemu semula,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa,
Di hatiku………





byE2 kawan2..TIEY akan windu kalian sEmua..
tiey sayang kamoo semua..
=(
insyaALLAH kita akan jumpa ag..


akan tiraMISSu kawan2
&
tiraMISSu mirmo
=(

2 comments: